Torsdag, Ledig, Unga Mödrar, Studielån?

Idag är det Torsdag och man är ledig ifrån praktiken :P Det är bra gött de, fast man fick städa syskonas rum bara för att man skulle få ledigt. Och jag har städat deras rum, så nu kan jag bara ta det lugnt :) hehe. Ska väl titta på CSI för att fördriva tiden med någonting. Så skulle man också plocka lite i köket men det kan jag göra sen för de går snabbt :P Så det är inge bråttom. Får väl se vad resten av dagen kommer att bestå av, finns inte så speciellt mycket att göra här hemma. Men som sagt det finns ju alltid CSI ;) haha.
Så är det sista delen av Unga Mödrar idag också, lite tråkigt. Men det kommer nog tillbaka, fast jag tycker att den norska var mycket bättre, så får väl hoppas att de börjar visa den ist. :P

Imorgon så är det Fredag och då innebär det ju att det är helg lr ah början på en iaf :P De man ska göra då är att man ska iväg för att få papper påskrivna hos communicare sen efter de så bär det väl av till praktiken och sen efter den så blir det väl att posta det är brevet. Så ska jag även fråga hur reglerna är runt när man ska börja studera om man får det där pengarna ändå eller om man måste ta ett studielån?, vilket jag egentligen inte vill eftersom det kommer ju och ta ett tag innan man har betalat klart på de efter att man slutat studera. Men jag tror nog inte att jag kommer få det där pengarna som jag får nu, men det kan ju löna sig att fråga man kan ju inte gå runt och spekulera.. Om man ska söka om studielån då får man vara ute i god tid så man slipper vänta så värst länge. För med tanke på att alla böcker och de kostar ju. Sen funderar jag även på att skaffa mobiltbredband till min dator, för då kan jag vara överallt med den :P Det är en fördel om man ska börja studera i örebro som jag då ska och behöver ha datorn med mig med alla arbeten i osv så är det nog bra att ha sånt om man t.ex sitter i biblioteket eller nå så är det nog bra. Får väl se vad som händer av detta.
Men en sak vet jag iaf att jag får pengarna för november månad, sen får man väl se.

Snart är det inte långt kvar tills man ska på bio och denna gång är det Luftslottet Som Sprängdes, och får hoppas den är lika bra som boken. Den som jag ska gå med är Rebecca :) Det var länge sen vi hittade på någonting, få de fick bli detta :P Eftersom vi bägge ville se filmen och vi hade ingen att gå med så då bestämde vi oss för att gå tillsammans :)

Nu blev det allt ett långt inlägg, men det står inte så mycket i rubriken fast man behöver inte skriva allting i rubriken. Man tar typ det man vill ha med.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: