Torsdag, Praktik & Unga Mödrar

Idag är det Torsdag och snart helg det ska bli gött. Dagen har bestått av att man har haft en massa krångel med cykeln men det är inget nytt heller så. Får väl försöka fixa skithögen någongång. Inge kul att behöva gå varenda dag när det är svinkallt ute. Sen som vanligt så har man haft praktik, fick göra lite olika saker. Lite smått drygt där nere men det är de väl på de flesta ställen. Ska väl försöka hitta någon annan plats att vara på.
När man kom hem ifrån praktiken så plockade man ur diskmaskinen och fixa lite, sen så blev det att gå till apoteket och köpa ögonservetter och aknemedelet Basiron (kan jag rekommendera till er som får mycket akne). Mycket bra medel. 
När man kom hem så tittade man på Unga Mödrar och Riverside.  
För övrigt så har väl dagen inte bestått av så speciellt mycket, man har mest tagit det lugnt. Har äntligen fixat en "inbrottsäker" burk som jag brukar kalla de, för att förklara detta lätt så är det en burk som man bara kan öppna med en konservöppnare, och denna burk ska jag ha mina besparingar i. Får väl se vad dom pengarna hamnar någonstans. De blir nog till när man flyttar hemifrån, kan vara bra att ha extra slantar. Ska inte öppna denna burk förens den är helt full. Just nu så ligger det 300 kr i den, men det kommer som sagt att vara mycket mer i den självklart.

När man var i Örebro så blev det inte så mycket handlat utan det blev lite småsaker typ. De blev en topp med diamantmönster på, en polotröja, underkläder, 2 par fingervantar, tomskivor till datorn, rengöringsduk till datorn bland annat och en kabel som man kan koppla från datorn till tvn men har inte riktigt kommit på hur man får denna att fungera. Men det kommer jag nog på såsmåningom. Handlade bara för hälften av pengarna som jag hade dessutom :P

För övrigt så har man inte gjort så mycket, var och köpte vindruvor och ett granatäpple ist för godis, de var bra gjort av mig :) Ska bli flera gånger tro mig.
Har även fyllt på mobilen :p hehe.

Men nu ska jag käka pizza.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: