Ullared & Mamma till en mördare

Har nyss tittat på Ullared, tänk att folk köper så mycket skit egentligen. De var en familj som hade handlat för nästan 60000 kr på 2 veckor, de är ju hur mycket som helst. Vart får dom alla pengarna ifrån egentligen? xD De har väl sparat i flera år i såfall för att kunna komma upp i så mycket. Så sa mamman en sak att hon aldrig skulle byta ut en resa till ullared mot att åka till kanarieöarna. Jag skulle lätt ha åkt utomlands och sola & bada ist för att trängas med folk i en stor affär. Hoppas ni läsare håller med mig om att ni hellre skulle åka utomlands än till ullared?

Så har man lärt sig att lägga in videoklipp från Youtube, de hade jag inte kunnat innan. Bara kunnat lägga in själva länken och inte videon. Men nu kan jag lägga in videoklipp ist för en länk :p

Just nu så tittar man på Mamma till en mördare, det är sista avsnittet av den serien. Har tyckt att de delar jag har sett är bra. Tror jag har sett 2 st lr nå. Tror det går att titta på de första avsnittet på tv4.se


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: