10 Februari

Idag så är det tisdag och då är det andra avenyn & unga mödrar :) alltid lika spännande när det är andra avenyn ;p
Så har man vart i skolan och slutade 11:40 eller lite tidigare blev de :) efter att man slutat så fick man sitta och vänta tills man skulle ner till bussen ;p Fick iaf en puss av älskling innan han gick på lektion :)<3 en räcker länge ;) lr ah får la hoppas man får lite fler imorrn ;) de är bra medicin de ;) haha,
Har gjort klart instuderingsfrågorna till naturkunskapsprovet som man ska ha på måndag ;p så det är bara och träna som fan till de där så man blir godkänd och slipper göra om provet :)

Sen så har de börjat bli lite tomt på kontot och i plånboken xD inte bra detta och så måste man vänta ända till den 25:e då får man pengar ;p Förstår inte hur jag ska kunna klara mig på 151 spänn ända tills dess :S Alltså jag får fan ta & vara sparsam och välja en summa som jag får handla för den månaden. Annars går de inte och då kanske jag blir tvungen & öppna min burk som det är en massa pengar i, men den tanken får man försöka undvika att tänka. Så blir de nog bra ;p Får väl fråga morsan lite snällt om man får lite pengar , då blire väl så att man får hjälpa till med någon syssla som man inte gillar :/ Menmen, vad ska man göra ?? eller så får jag väl panta burkar om de finns några ;p haha,
Vill ju köpa nya kläder & massor ;p men får väl leva snålt ett tag så får jag väl göra det senare när jag har så pass mycket pengar så jag vet att jag har kvar ganska mycket efter att man har shoppat ;) måste ju ha lite nytt annars så har jag snart inga kläder kvar som jag kan ha xD haha..

På fredag så ska man ha sitt projektarbete får väl hoppas att de går bra ;) den dessutom så är de den fredagen den 13:e men får hoppas att de blir en bra dag oavsett om det sägs vara en dålig dag, :p sen har man ett problem också hur ska man kunna ta sig dit och hem? när bussarna inte går som de ska, de går bara t filipstad sen så går det ju inte en förens vid halv 10 till lesjöfors som vi ska vara ;p så får la hoppas att någon av våra föräldrar är snälla & skjutsar å hämtar eller någonting :) Så får väl hoppas på att de löser sig på något sett iaf :)
Men dagen efter denna dag så är de alla hjärtans dag så det är ju både en så kallad bra dag och en dålig efter varandra ;p eller hur man nu ska uttrycka de ;) haha.. jag vet inte xD .. Men de låter väl mest rimligt & säga så ;) tycker jag själv iaf :p

Får väl se hur de blir i helgen ;) ja & älskling får väl försöka komma på någon bra lösning ;) för om jag ska till honom så blir de inte förens på söndag ;p eller så får han komma & vara här i helgen så kommer jag till honom nästa helg och söver om han inte ska hem ;) Jag vet inte, får la se vad vi kommer fram till :) något bra lär de ju bli iaf ;) Får väl snacka om de där imorgon ;D Lär ju inte bli någonting dåligt får jag hoppas . Det är iaf alltid mysigt och få vara med sin älskling<3<3 det är alltid mysigare när man är 2 än när man är ensam ;)<3 Längtar efter dig älskling otroligt mycket <3<3<3<3
Vill så gärna mysa & gosa mä dig så länge de bara går ;)<3<3

Jag ÄLSKAR dig med HELA mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en underbar dag och att du kommer få en grym kväll! Ha det bäst :)

PUBLICERAT DEN 2009-02-10 KLOCKAN 21:18:41
BLOGG: http://andreasarzen.blogg.se/
Jackeline Perez

trist när pengarna tar slut :p

PUBLICERAT DEN 2009-02-10 KLOCKAN 23:33:28
BLOGG: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: