11 Februari

Idag så blir de en liten snabb bloggning ;) har vart i skolan som vanligt & sen när man kom hem så gick man ut och gick med stavar :) det var riktigt skönt och röra på sig lite så sover man bättre sen ;) Så när man kom tillbaka hem så skulle morsan & några till och spela bowling i filipstad ;p och då frågade man om man fick plats i bilen och de fick man :) så satt väl där nere ett tag & sen så kom älskling efter att han hade simmat ;p så gick vi hem till honom ;) å kollade på tv & myste ;) så go så :) Tror nog att älskling blev lite smått förvånad över att man skulle in till filipstad för en andra gång ;p hehe.. menmen, de tror jag nog kanske inte att han blev, men shit the same ;D

Men på lördag så ska man få vara med älskling <3 om man lyckas fixa skjuts ;p men de ska la inte vara så speciellt omöjligt att fixa det ;D Sen på söndag ska jag söva hos älskling ;) så har man ju sövmörra på måndag med ;) så får la hoppas man slipper gå upp tidigt som älskling får göra ;) så man får ligga kvar & söva en stund till om han nu tillåter det ;) de vet man ju aldrig om han gör ;D får väl se om han gör de ;p hehe..

Så får väl hoppas de blir en bra helg iaf ;)<3

Nu ska jag ta & titta lite på tv  innan man ska söva ;p

Jag älskar dig <3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: