12 Februari

Idag så har man varit i skolan som vanligt ;p slutade 13:30 och vad ska man då göra i typ 2 timmar ;p Så först gick jag & sofia runt på stan å sen drog vi till kina resturangen ;p å de va bara jag som käkade var så himla sugen ;p och sofia drog till ett bageri och köpte sig en semla ;p haha, så hon satt & mumsa i sig den där semlan och drack kaffe ;p
När vi hade käkat klart där inne så satt vi där en stund ;p så skulle sofia till grönt & gött och köpa nånting ;D Så efter de så gick vi hem till älskling & kolla va han gjorde ;p han satt & spela som han brukar göra ;p haha, vilken spel nörd han är alltså xD Menmen.. de brukar vara så i den åldern ;p
Sen så kom nathalie med så vi drog t konsum allihoppa ;p sen vart de typ & springa t bussen så älskling fick en snabb puss så satte man sig på bussen ;p Så vare bara & åka hem :) rätt gött faktiskt ;p När man hade kommit hem så gjorde jag så kallat "inbrott" i min burk som jag har pengar i :p för ja är så bankrutt som man kan bli ;p så då gick jag ner till banken och tog en del av allting å växlade och så satte jag in de på mitt konto ;p så nu är man 245,50 kr rikare :) rätt gött , men de var inte allting så de kunde ha blivit typ 387,50 om jag hade tagit allting men de gjorde ja inte;D lite snål måste man vara ;p
Sen efter att jag hade varit där vilket gick ganska snabbt så gick ja till bokhandeln & köpte lite saker ;) vad de var tänker jag inte säga ;) för det är hemligt ;D Ska väl ta & fixa den där saken snart ;)

Snart är de unga mödrar :D å de vill man inte missa :) så söta bebisar dom får ;D får väl se om man skaffar några i framtiden ;p

Imorgon kommer min älskling <3<3<3 sen ska jag till dig på söndag ;)<3

Jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: