13 Februari

Idag så har man varit i Lesjöfors och haft vårat projektarbete och de gick faktiskt ganska bra ;p så tog man kort på barnen som vi ska ha med i rapporten som vi ska lämna in, så det är bara och sätta igång med den på måndag eller på tisdag:p så det är bara och skynda på med den så man har tid sen och ändra om de skulle vara någonting som vi måste göra om. Så har man nog gott om tid sen när man väl behöver det :p
Dagen blev trots allt inte en otursdag som alla påstår, det kan faktiskt bli tvärtom så det är ju bra att de blev bra och inte dåligt :p Haha, alltid skönt när det någonting går bra ;P

Vill ha lov nu ;p det är så tråkigt och vara i skolan xD man orkar inte göra så speciellt mycket egentligen ;p men man försöker la göra av de hela ;D Men det är bra en vecka kvar att gå sen är de lov ;p de ska bli gött när de väl blir ;p

Så kommer älskling idag ;)<3 så kommer han va här i helgen så följer jag med honom hem på söndag ;) så blir där en natt då;p mysigt ska det bli och även idag;)<3 får iaf vara tillsammans ;) får väl hoppas att han inte tvingar upp mig när han ska t skolan när jag har sövmörra till 10 ;p så man får ligga kvar och söva en stund till :D medans han är på berget och spränger sönder saker ;) Hoppas jag får som jag vill :D Han ska väl kunna låta mig va hemma hos honom själv ;p


På måndag så har man prov i naturkunskap det är jag faktiskt rätt säker på :) så bara jag får öva lite mer så kommer det att gå bra på provet :) bara man får godkänt så är man nöjd :) men man blir ju så klart mycket nöjdare om man skulle få högre än de men de kanske inte skulle kunna hända, men det är alltid roligt när de väl gör de :) Så känner man att man har gjort någonting bra för sig själv ;p Så ska iaf ge mig fan på att jag ska få godkänt :D Som jag gjorde när jag skulle ha omprov på matten för att kunna få godkänt i kursen ;p å när jag fick tillbaka resultatet så var jag 1 poäng ifrån full pott :D Så skulle jag ha gjort i från början, men när man satt och gjorde de där så hade man 40 graders feber minst, ont i halsen, förkyld, å halv död så det är ju ingen som skulle göra en sån grej xD lr ah inte så speciellt många ;P
Men huvudsaken var väl egentligen att man blev godkänd i kursen ;) Så självklart ska de gå bra på provet på måndag :)


Nu blev det ett långt inlägg och det kan kanske bero på att jag inte kommer skriva så mycket ;p kommer nog att skriva på måndag när jag har kommit hem eller om jag tar med mig datorn till älskling och skriver därifrån ;) så får väl se hur det blir för datorn väger lite grann xD även om det är en bärbar dator så väger den en del ändå ;p Haha, nästan som att och ha tegelstenar i en väska xD

Nej nu ska jag inte skriva någonting mera & plugga lite till provet sen ska jag väl möta älskling som kommer med bussen ;D

Jag älskar dig <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
Katja

Snygg design :)

PUBLICERAT DEN 2009-02-13 KLOCKAN 21:46:04
BLOGG: http://katjaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: