14 Februari / Alla hjärtans dag<3

Idag så är det alla hjärtans dag ;p vilket innebär att det är en bra dag eller ah ska vara en bra dag iaf ;) så har man älskling här med;)<3 får la hoppas att han inte blir allt för generad av de han får lr ah jag har visseligen gjort saken själv ;p vad händig man känner sig ;p de var ingen svår sak precis xD va bara & använda sin fantasi lite grann så går de ann :) hehe, de va inte så farligt dyrt heller så :p tänker inte avslöja priset precis ;p annars är de ingen vits med de hela ;p
Så den 4 mars så kommer Kevin Borgs album :) The Beginning heter albumet , och om man förhandsbokar den så får man hans autograf :) det är ju någonting som man inte vill missa ;) Så funderar på och göra det ;) när man får pengar, just nu är de lite tajt ;p Så ska väl göra det när jag får pengar den 25 februari :) men det är la ett tag kvar tills dess :)

Ja nu kommer jag inte på någonting mer att skriva ;p

Jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: