17 Februari

Idag så har man namnsdag (: kanske ingenting & skryta över men det är alltid roligt när man har det ;p
Så har man varit i skolan med slutade 11:40 och så åkte man hem med halv 4 bussen :p så gick jag, älskling & evelina och käkade pizza :p de va gött, men de blev lite för mycket sås på min pizza xD Alltså då var de nästan & överdriva men ja käkade nästan upp hela ;p
Och så hade älskling haft teoriprov & uppkörning (: han klarade bara uppkörningen :p men de va bra kämpat ändå :)<3 du kommer klara teorin lätt nästa gång :D <3 håller tummarna för dig :)<3
Medans han va på uppkörningen så låg man i hans soffa & kollade på tv (: han har iaf en skön soffa å ligga i iaf (: det är ju en fördel kanske ;d inte vet jag :p

Ikväll så är de Andra Avenyn :D de får man bara inte missa ;p sen ska jag kolla på unga mödrar också (: de som är med i serien får så söta barn :) men för min del så kommer de dröja några år innan de blir nå :p

Imorgon så ska nog älskling få sitt alla hjärtans dag kort som ja skulle ha gett honom på alla hjärtans dag, men de hade jag glömt bort xD Så smart man är alltså :p Ja nu har jag ju redan avslöjat va de var för någonting, men ja har iaf gjort kortet själv (: de är iaf tanken som räknas ;p
Får väl se om ja kommer ihåg de ;p får påminna mig själv ;p

Nu får de inte bli nå mycket längre inlägg än detta :p

Jag älskar dig älskling <3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: