18 Februari

Så har man varit i skolan som vanligt idag ;p nu är de inte långt kvar tills de är lov :) de ska bli så skönt och få lov :D För då slipper man gå upp tidigt på mörran & allting :D Det är alltid gött när man får söva hur länge man vill utan & ställa klockan på mobilen ;p

Idag så är det Unga Mödrar & Efterlyst som jag ska se :) så innan de så hade jag tänkt ta en promenad med stavarna innan de blir allt för mörkt ute ;p Även så fick jag reda på att ja skulle till tandläkaren den 9 Mars kl 14:00 inte så nice precis, men den dagen så har vi studiebesök på morsans jobb så det är bara & dra lite tidigare så jag hinner upp till tandläkaren ;p Får hoppas att ja inte har några hål, tror inte att jag har några heller ;p har aldrig haft de i hela mitt liv ;p sen så tänker jag absolut inte ha någon jävla tandställning, usch de tänker jag inte :p ALDRIG I LIVET säger jag bara om de ska komma ifrån min mun :p

Imorgon så hade jag tänkt & simma lite :) skulle vara gött , så man får röra lite på dö fläsket som man brukar säga ;p Men får väl fråga morsan om pengar ;) så ska de nog lösa sig :p För jag har verkligen inga pengar, alltså ja vet inte vart jag gör av allting som jag får varje månad, de är en fråga för sig de :p Menmen, snart är de ju den 25 så då får man pengar :) Så tänker jag bestämma att jag ska få handla för 200-300 varje månad så får de vara bra sen :p Tänker faktiskt börja handla smartare & billigare och sen dessutom avstå från saker som jag aboslut vet att jag inte behöver. För det är ingen idé att man gör de , bättre att handla någonting vettigt som man vet att man verkligen behöver sen kan man spara resten :p Men nu vart de nästan ett jävla tjat om detta xD HAHA, 

Så den 5 Mars så ska man till Universitet i Karlstad ;p de ska bli skoj eller ah har varit där förut :p så man vet ju hur de ser ut där redan ;p Men det är alltid gött & slippa skolan :D eller ah iaf och inte vara på skolan & arbeta på lektioner :p Det är ju en fördel med de hela,
Och så har jag fått för mig en massa ideér att jag ska bli datalärare, fritidspedagog, förskolelärare, polis & massa sånt :p Men det är som sagt svårt & välja sen dessutom så vet jag inte riktigt vart ja vill gå heller, om de inte finns några andra ställen som inte har Engelska B som en av behörigheterna som Karlstad har, så blir de att jag går där :p men finns de på andra ställen så är det bra :) Men i örebro så tror jag nog inte att dom har de ;p Så får väl se vart ja hamnar någonstans.. Morsan tycker att jag ska gå på nå universitet i västerås där älskling bor ;p får väl se hur de blir med den saken :p För om de är bara Karlstad som inte har Engelska B som en av behörigheterna så går jag i karlstad :p Om de blir så ;p
Men som sagt det skadar inte & söka på andra ställen med så :p Det är ju bara en fördel för då visar man ju att man är intresserad av det ;p

Jag älskar dig älskling & saknar dig så otroligt mycket <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: