19 Februari

Idag så började dagen med att man försov sig , de var inte så speciellt bra direkt. Så man fick ta halv 9 bussen in till filipstad :p Men de var inte så bra & missa första lektionen precis. Det får helt klart bli skärpning nu ;p de ska inte hända några fler ggr har jag bestämt mig för :p Visst man kan inte rå för att man gör det , men man ska inte göra det till någon vana , men de finns som sagt folk som gör det ;p Inte så speciellt bra för dom kanske, men i för sig det händer alla att man gör de men kanske inte så speciellt bra för de som gör de till någonting som man gör i princip jämt ;p

Sen så var man i skolan iaf och hade de resterande lektionerna ;p vi kollade på en film på religionen som handlade om rattfylleri , sen så var de en pojke på 13 år som vart ihjäl körd av en som hörde bil berusad, så den filmen var lite känslosam var nära och gråta 2 ggr men ja lyckades hålla mig medans de andra typ stor bölade xD Men de får man göra om man tycker det är så känslosamt som de tyckte att de var ;p Men de var faktiskt synd om pojkens familj & hans anhöriga alltså jag förstår inte att någon dum jävel kan sätta sig i en bil och köra iväg berusad alltså då har man ju för fan gått för långt, man blir ju en trafik fara för andra om man gör det & sen kanske så man kör ihjäl någon men vissa tror ju att nej de här kommer inte att hända mig och de är bara typ 50 meter hem eller någonting så de kommer inte och hända någonting, men de kan man aldrig veta om de gör. Så för guds skull kör inte berusad för man vet inte vad man är kapabel till att göra när man har fått i sig för mycket alkohol, sen tycker jag att man borde ha alkolås i alla bilar så man inte får köra iväg när man är berusad. Det är faktiskt en bra lösning för då kan man helt enkelt inte ta bilen förens man är helt nykter och inte ha druckit en ändaste droppe.
Sen ska man egentligen inte vara rädd för att säga nej till personen som tänker åka iväg med sin bil berusad, dels så räddar man liv om de olyckan skulle vara framme så har man förhindrat detta genom att säga nej till personen. Man får helt enkelt ta sig mod att säga nej.
För de vore hemskt tråkigt om de skulle hända att någon skulle köra ihjäl någon pga att personen har druckit.
Jag hoppas på att personen som gjorde detta emot denna familj mår jävligt dåligt över de som personen har gjort, och sen dessutom dödat en annan människa.. Sen får man fan hoppas att denna person får rätt vård och sen så småningom tänker efter vad denna person har gjort emot familjen & sen även att personen inte ska få ha något körkort i huvudtaget. Så säger bara en sak : Att de är väldigt modigt av de som säger Nej , så de inte händer några flera sånna här händelser.
Nog snackat om detta, men det är faktiskt någonting viktigt.

Efter skolan så gick jag & sofia upp till simhallen och simmade lite ;p de var rätt gött faktiskt ;p så skulle älskling ha kommit men han tvättade så han kunde inte ;p Men fick iaf några pussar av honom innan jag gick till bussen, var länge sen ;)<3 Får hoppas man får många innan han åker hem ;p tror han åker hem imorgon. Så kommer vi nog inte ses på en hel vecka :/ om de inte blir ändringar. Jag vet inte.

Sen så nästa fredag den 27:e så är de 1 månad mellan mig & älskling <3 och flera ska de bli :)<3 älskar dig med hela mitt hjärta ska du veta älskling <3<3<3 du betyder så otroligt mycket för mig <3<3<3 Är så otroligt glad över att jag har dig min älskling <3<3<3<3

Så ska man självklart se på Unga mödrar :) de är ju så bra ;) får hoppas de är fler som håller med mig ;) 

JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKLING <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: