2 Februari

Så har man varit i skolan hade naturkunskap och floristteknik ;p sen så hade man sövmörra med :) Så de var gött och söva lite längre :) Så träffade man älskling lite ;)<3 blev även några pussar med :D haha, som vanligt ;) ja man har ju inte fått några sen i fredags ;d Sen fick man några efter skolan :D Så nu har man så man klarar sig ett tag iaf ;)<3 Får inga imorrn eftersom han är borta hela dagen ;p Men får iaf åka med halv 1 bussen hem :D Det är alltid gött dä :)
Jag överlever nog :) så farligt är de inte ;p

Idag så har man även lyckats byta gardiner alldeles själv ;D nästan stolt över mig själv ;p haha, har aldrig gjort det förut ;p Så de borde ja få högsta betyg för :D haha, så kan det vara ;p Sen håller man på och städar lite grann har nämnligen inte gjort det på ett tag nu , så får väl fortsätta mer sen eller om jag gör det imorgon istället för det är så mycket program på teven som jag vill se :) Man blir väl sittnas vid teven och datorn ;p Sen efter att jag har städat imorgon så blir det nog en promenad :) har inte rört på mig någonting, så det är nog dags och röra på döfläsket xD hehe, men det är faktiskt skönt och ta sig en promenad ibland faktiskt :) För så söver man bättre sen =) Det är faktiskt sant ;P

Sen vill jag gärna göra lite reklam för en vän som sjunger väldigt bra och även gjort några bra låtar som är värda att lyssna på :) Och hans artistnamn lr vad man ska säga är Bimbo Boy ;p lite häftigt namn faktiskt :) Så ni som vill höra hans låtar han antingen fråga efter min msn så kan jag gärna skicka någon/några låtar med honom :) Ju fler som vill ha dom desto bättre :D Så kanske de blir ett album till slut :) Man vet ju aldrig ;p Han skulle iaf bli väldigt glad om fler vill lyssna på hans musik :)  Sen är han en trevlig person med, :p det är ju iaf någonting positivt :)
Så har han en hemsida med
http://www.bimboboy.com och där kan man lyssna & ladda ner låtar av honom som han har gjort :)

Jag älskar dig min underbara älskling <33 du är verkligen mitt allt <3 du är så otroligt omtänksam & så go jämt :)<3 Sen dessutom väldigt goa läppar och kyssas med också :)<3<3 Får hoppas vårat förhållande håller länge :)<3 Är så otroligt glad över att jag har dig <3<3 Blir glad varje gång jag ser dig ;)<3



Anonym

gulligullll :D::D:D::D:::D:D::::d.d.d.

PUBLICERAT DEN 2009-02-09 KLOCKAN 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: