20 Februari

Idag så har man varit i skolan som vanligt ;p fick reda på vad man fick på naturkunskaps provet och jag fick godkänt :) de är mycket bra gjort tycker jag ;) Så man slipper ju iaf göra omprov ;p haha, rätt gött & slippa de faktiskt :)
Så nu har man gjort klart slutfrågan till boken " En riktig människa " som vi läser i skolan ;p så nu återstår de bara att lämna in den efter lovet :) så nu har jag verkligen ingenting :D nu är jag stolt över mig själv att jag har gjort klart de :D så nu kan jag slappa hela lovet utan att tänka på någonting som gäller skolan :D Det är allitd gött alltså :) I en HEL vecka det är inge fel de :D

Under lovet så hoppas jag på att älskling får körkort :) får hålla tummarna på att du klarar teoriprovet :D Då vet jag att du blir väldigt glad :)<3
Så får väl hoppas att älskling kommer & hälsar på när det är 1 månad mellan oss ;)<3
Fick iaf kyssas lite med älskling innan jag gick på bussen :)<3 så jag klarar mig ett tag ;)<3

Jag ÄLSKAR dig min underbara älskling <3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: