23 Februari

Idag så är det måndag & vilket innebär att sportlovet har börjat :) de är oroligt gött de =) Så har man varit iväg till barnmorskan och skaffat p-piller ;p så hon ställde några frågor om olika saker, sen fick man ta blodtryck , vikt & längd :p Så fick man veta vad man har i BMI eller vad de heter :p haha, de låg på en normal nivå:p Så det är ju bra det =) Så ingenting var fel ;p När man väl hade varit där så kändes de faktiskt skönt att ha saken avklarad ;p inge problem alls :p Så ska väl hämta ut dom där när jag får pengar på onsdag :p sen är de bara och vänta tills man får tråkiga veckan som jag själv uttrycker det ;p Så är de bara och börja äta dom ;p så ska de nog gå bra ;p haha, eller så ber ja väl morsan & hämta dom åt mig så spar ja en liten slant ;p de kanske inte går , äsch shit the same så dyra kan dem inte vara ;p de borde snarare vara gratis :D tänk va mycket bättre de hade varit :p Då hade man ju sluppit betala någonting för de hela :)
Så gäller de & komma ihåg de med ;) men de ska gå bra =)

Men när man kom hem ifrån barnmorskan så slappade man lite framför tvn ;p sen så vart ja sugen på choklad så ja gick till ICA och köpte de :) Då var man nöjd en stund ;) Så kollade ja på film och då blev de Irene Huss - Guldkalven , den är bra och den har jag sett förut :) inge fel på den inte ;d

Ja nu så tittar man på unga mödrar som snart är slut ;p sen så vet jag inte riktigt vad jag ska kolla på sen ;p antingen så kanske de blir någon film ifrån datorn eller om jag tar någon köpt och kollar på ;p får väl se hur det blir , finns inte så mycket och göra :p Så man ska man göra xD hahaa, måste ju vara lite lat med ;) lr ah det är jag väl mer eller mindre jämt , så de är inget nytt egentligen ;d haha..

Nu blev de lite ändrade planer på torsdag så ska åka till örebro och träffa älskling efter att han har gjort teoriprovet som jag vet eller iaf känner på mig att han kommer klara :) Så blir väl och åka in till örebro ;) ska handla under tiden han gör provet ;p så jag har någonting att göra ;p får ändå pengar dagen före så det är ju bra ;p sen dessutom så lär ja utnyttja mitt presentkort som jag har på HM ;p det är bra de så jag blir av me de någongång ;) Sen får väl se hur de blir om man vågar ha med älskling in på en affär ;D hahaa, vet aldrig vad killar kan få för sig ;)
Men älskar honom lika mycket för de <3<3<3

Nu blev de ett sånt där långt inlägg igen ;) hehe..

Jag älskar dig älskling otroligt mycket <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: