24 Februari

Idag så började dagen med att man gick ut & gick med stavarna halv 11 på mörran ;p hehe, man skulle nästan kunna tro att man är sjuk på nå vänster xD haha.. de var ju nästan roligt ;p menmen.. efter de så käkade man lite grann ;p sen dess så har jag bara slappat framför tvn och datorn ;p Så slog de mig en tanke att jag skulle skriva några rader här & de gör ja nu;p hehe, ska försöka komma på någonting & skriva varje dag :p För det lär ju alltid hända någonting nytt ;)

Sen imorgon så får man pengar :) gud vad gött =) dom pengarna är efterlängade :) så ska inte handla för allting när jag ska t örebro på torsdag ;) ska handla under tiden älskling gör sitt teoriprov som ja har tjatat om tusen ggr i bloggen xD Någongång lär väl vara den första ;D så är de med de mesta ;p att någon måste ju vara först med något ;p haha, annars lär man ju aldrig komma på nå nytt ;p haha..
Om jag skulle få relativt mycket pengar kvar när man fått studiebidraget & allt så funderar jag på & beställa de Wallander filmer som jag inte har om man ska uttrycka sig så ;p sen ska jag inte ha någonting mera :) Efter de så blir de att SPARA som jag inte är ett dugg bra på, men jag ska försöka :)


Sen ikväll så är det Andra Avenyn och Unga mödrar som man inte får missa :) det är bara ett måste att se alltså ;) sen så är de så spännande varje gång man ska kolla på programmen ;) hehe, sen så är barnen så himla söta ;) blir ju nästan avundsjuk men ska inte ha några barn än iaf :) senare i livet kan de hända att de blir några ;)

Ska bli väldigt roligt och träffa dig älskling igen <3<3<3 har saknat dig otroligt mycket, det är så tråkigt att vara själv när du inte är här <3 längtar efter dina mjuka läppar <3<3 så goa så ;) du är go hela du älskling<3<3<3
Jag Älskar Dig <3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: