25 Februari

Idag så vaknade man så där tidigt igen :/ vaknade vid 9 & i vanliga fall när jag har lov så brukar jag söva länge, men nejdå aboslut inte här ska man tydligen vara uppe gör tidigt på morgonen :S Alltså det måste ju vara något fel :S
Men när man väl hade vaknat och inte kunnat somna om, så vid 11 så gick man ner t folkets hus där de säljer kläder & sen så var man på bokrean och på loppis vid återbruket :p haha.. de fanns godis på bokrean de va gött de ;) gratis godis är aldrig fel ;) sen så har man fått underhållsstödet med :) så nu har man pengar så man kan handla imorgon när man ska till örebro :) sen i övermorgon tror jag så kommer studiebidraget de kan nästan inte bli bättre så jag kommer typ ha 1300 :- leva på när jag har varit i örebro & allting ;) De ska jag spara har jag bestämmt mig för :) måste vara lite sparsam också =) det är en del av livet som man brukar säga ;p haha.. så man lär sig de när man flyttar hemifrån och får betala allting själv , lr ah de får jag väl göra nu med till viss del, men när man liksom har någonting eget så blir de att man betalar hyran & sånt själv. Så man får väl lära sig innan att man måste spara pengar och sedan välja en "budget" så att man väljer en summa som man får handla för & sen är de slut så får det vara och vänta till löning eller nå:p

Så har inte mina kataloger ifrån örebro universitet & mälardalens högskola i västerås ;p men de kommer väl imorgon får jag hoppas :) Så man har någonting att läsa :) så kanske man hittar de som jag hade tänkt och gå =)
Sista ansökningsdagen är 15 april om jag inte minns helt fel, så det är inte så långt kvar med tanke på att det är praktik och lov & sånt så det närmar sig fortare än vad man tror :p
Men de som jag ser mest fram emot det är STUDENTEN , de ska bli så otroligt skönt :)

Lycka till nu älskling imorgon :)<3 håller tummarna på att du klarar det :)<3
Ska bli så roligt & få träffa dig :)<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: