27 Februari

Igår så var man i örebro med älskling och jag var & handlade medans han gjorde teoriprovet som han klarade :) sen efter de så ringde han till typ varenda en i telefonboken i mobilen och berättade att han hade klarat de :p i för sig de hade jag med gjort om jag hade gjort samma sak :p Men glad var han iaf så det är ju en fördel iaf ..
Så följde han med till hällefors sen när vi kom hem så myste vi och drog t ica och köpte onyttigheter ;p haha.. sen vart de & kolla på film och det blev Boog & Elliot 2 vilda vänner mot husdjuren :p Den va rätt rolig :p

Idag så är det 1 månad mellan mig & älskling och fler ska det självklart bli :) och så har man varit och lämnat älskling vid tåget i örebro, trodde han skulle vara kvar tills på söndag men de blev inte så :/ men förstår han att han vill komma hem & åka bil nu när han har fått körkort :p Så de va tråkigt & sitta på bussen själv hem :/ Men ibland får man väl göra tråkiga saker med som man inte gillar.
Så just nu saknar jag honom väldigt mycket så jag nästan gråter :/ inte för att det är någonting att gråta över men ibland bli de så över personer som man saknar väldigt mycket, men i för sig vi kommer väl träffas på måndag :p Om han inte stannar hemma i västerås eller någonting..

Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3
Hoppas du förstår det <3<3<3<3 du är det dyrbaraste jag har <3<3<3
JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3

Hare bra // Swampeen

josefine

GRATTIS SANDRA !! :D <33

PUBLICERAT DEN 2009-02-27 KLOCKAN 22:21:36
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: