28 Februari

Ja nu skriver man här igen :p och sen har man ändrat designen på bloggen med ;p får väl hoppas att ni tycker den är snygg ;) ni får gärna kommentera ;p börjar bli lite dåligt med kommentarer ;p
Så idag så ska man till örebro för tredje gången denna veckan, men de är rätt skoj ändå ;p får väl se om man hittar något fynd :) funderar på & kolla på någon fin lampa på ikea eller någonting :) För är lite sugen på & ha någonting nytt , sen funderar jag på köpa förvaringslådor som jag kan ha en massa grejer i ;p jaja, får väl se va det blir ;p
Blir och åka iväg vid 2 eller nå ;p så jag nås på mobilen (:
Kommer skriva mer här sen om jag orkar ;p 

Saknar dig älskling <3<3 Jag älskar dig så mycket <3<3
Är så otroligt glad över att jag har dig <3<3

"Kärlek är som en duva, håller man den för hårt kvävs den,
håller man för löst flyger den bort"

Jag älskar dig <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: