3 Februari

Idag så har man varit i skolan som alla andra dagar utom på helgerna & loven å sånt ;d haha.. så man tog halv 1 bussen hem det var riktigt skönt faktiskt ;) då hann man göra det man skulle ;p ja när man gick på bussen så hade man en "mörkhyad" person framför sig för och uttrycka de så mildt som möjligt, den personen släppte sig mitt framför mitt ansikte fy fan alltså de stank fan xD Alltså de var fan de äckligaste jag har varit med om iaf , speciellt ifrån en sån person som redan luktar tillräckligt äckligt ändå xD Men dom är ju som dem är :p De var fan & försöka andas in så mkt frisk luft som de gick när man stog vid dörren ;p Ja ska försöka komma före dem nångång till bussen så man slipper de där igen. Inte så mysigt och vara med om de igen precis, ingen vidare upplevelse.
Sen blev jag så sur imorse för att jag hade glömt att ladda mobilen inatt så jag fick lov och ta min gamla mobil bara för det xD Inte roligt, men vad gör man när de är bara den mobilen som de va nå batteri kvar i ;p
Så höll jag på och sätta i fel sim-kort med tog de kortet jag inte hade några pengar på , så jag provade och skickade ett meddelande då gick de inte jag tänkte va fan går de inte för, men så kollade jag om de var pengar på nejdå de var de inte. Så jag hade tagit fel så de var bara och byta tillbaka igen :p haha, alltså då är man bra klantig och de var nog tur att jag inte tog med mig mobilen med fel kort i :p hahaha..

Så har man städat också efter många veckor ;p haha, så nu är de fint igen :) de var jobbigt och ta reda på allting. Men de gav ett bra resultat iaf ;p Då var man väl förkänt å slappa ;p sen ikväll så är de Andra Avenyn :D och innan de så är det unga mödrar 18:30 , bygglov 20:00 xD och andra avenyn 21:00 :) bra program detta :) hehe..
Tills dess vet ja inte riktigt vad ja ska göra ;p de blir väl och nörda vid datorn ;D haha.. 

Saknar dig älskling och Älskar dig väldigt mycket <3<3<3<3<3
Min goa älskling <3<3 Imorgon hoppas ja på att och få träffa dig ;)

Hare bra// Swampeen
Barndomsvännen <3

Unga mödrar rockar fett =) andra avenyn med=)

vi måste ses snart!!!!!!!!!!! <3

PUBLICERAT DEN 2009-02-03 KLOCKAN 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: