4 & 5 Februari

Ja nu skriver jag för 2 dagar ;p hehe, hade inte tid och skriva igår ;p de har ju sina förklaringar ;) hehe..
Så idag har man varit i skolan och hade 2 lektioner och sen tredje fick vi hemuppgift så vi kunde jobba hemma :p Så hade man världens mensvärk inge mysigt alls. Så fick iaf 2 ibumetin av en klasskamrat de var bra de :) för annars hade de fan aldrig gått över. När de hade gått över så var man ju helt slut :/ Sen så har man ont i halsen med, har haft det i 2 dagar eller nånting, ja jag som är så mottaglig av allting så ja råkar ut för det mesta enligt mig själv xD haha.. man får väl försöka göra så att imunförsvaret blir bättre eller nå ;d Så man slipper få samma sak flera ggr ;p
Jaja, nog om det där :p de var iaf gött & få åka hem med halv 1 bussen, men hade iaf gjort de eftersom jag inte mådde så bra pga de där skiten. Ibland är de inte lätt & vara kvinna kan jag bara säga , hehe. så ska ta tag i arbetet till religionen efter att jag har sövit en stund :)

Igår så var man kvar i filipstad efter skolan för mamma & brosan skulle spela bowling Mix ;p så jag passade på och stanna kvar där så man fick vara med älskling :)<3 Så go är du ;) Vi följde med Sofia ner t bussen och jag & han gick hem t honom & myste lite ;) Får hoppas på att jag inte har smittat älskling med mitt halsont xD inge roligt om han skulle bli sjuk. Menmen.. kyssar är aldrig fel & få för många av :)<3 Vi "tittade" även på en film som jag inte riktigt kommer ihåg titeln på, men de blev inte så mycket titta ;) blev mest kyssar & massa mys istället :) Får väl se om vi lyckas kolla på en hel film utan att man ska göra så mycket annat istället ;) Så får väl se hur det går ;) om vi lyckas eller om de bara blir kyssar ;)<3 Men jag älskar dig lika mycket ändå <3<3<3 är så glad att jag har dig :)<3 Du är så himla go ;) & en mycket bra pojkvän som även har en go rumpa & ta på ;) inge fel de ;d haha ;) Å så är han väldigt kittlig så det är så skoj & kittla honom ;)<3 världens skratt , haha xD
När det var dags & gå ner till bowlinghallen så hade de inte spelat klart än så vi satt där i 45 minuter för länge xD haha, fast morsan sa att vi skulle komma t 9 , men nejdå de spelade fortfarande när vi kom :p Så det blev väl & sitta där å kolla på när de kastade klot ;) Men några kyssar & pussar blev de iaf ;) så tacksam är man ju ;)

Sen imorgon så är man ledig :) det är skönt de så helgen för min del har börjat nu =) kan man säga ;p Så la se vad de blir, tror de blir att ta det lugnt =) Så det är alltid gött & ha ledigt =)

Nej nu ska jag ta & söva en stund :)

Jag älskar dig <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
evelina

känn dej utmanad , läs min blogg

PUBLICERAT DEN 2009-02-06 KLOCKAN 01:08:31
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: