6 Februari / Sjuk :/

Idag är de fredag och man har blivit sjuk :/ har feber, ont i halsen & hostar :/ blää så har man frusigt hela natten typ så man fick sätta på sig en tjock tröja och en massa filtar :/ så man låg å skakade för att de var så kallt :/
Så det blir och ligga i sängen hela dagen , vill bli frisk nån jävla gång . Vill inte vara sjuk , de är så jobbigt & allt möjligt.
Sen så tänker jag inte skriva nå mycket mer nu, får göra de när jag mår bättre, så de dröjer nog ett tag innan jag skriver igen. Men ni får väl stå ut :p

Jag älskar dig älskling & saknar dig <3<3<3<3

Hare bra// Swampeen
evelina

du e ju utmanad :P

PUBLICERAT DEN 2009-02-06 KLOCKAN 14:45:47
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: