7 Februari / Bättringsvägen

Nu är man på bättringsvägen :) så får la hoppas man blir frisk snart , har fått söva mycket bättre än vad ja fick göra igår. Då blev de knappt någonting alls :/ men nu vart de lite längre :) För det är så tråkigt och vara sjuk :/ vill vara frisk . Så har man varit till affären och köpt halstabletter bara för att inte någon annan orkade göra det, så de blev och pallra sig iväg ;p de slank ner lite mer saker i krogen när man var t affären ;p Men man får käka lite gött när man är sjuker. De har man rätt till tycker jag själv :) hehe,
Sen ikväll blir de och käka chips & dipp :) alltid gött dä ;D

Ska försöka fixa uppgiften till religionen med ;p så man blir klar :p eller om jag gör de imorgon istället :p Uppgiften är inte så svår så det är lugnt ;d

Nästa helg är det alla hjärtans dag med :) de är en bra dag de ;)<3 får hoppas älskling & jag kan vara tillsammans då :) Men är risken är ganska stor att jag har lyckats smitta älskling eftersom ja hade ont i halsen när vi kysstes så blir han nog sjuk snart :/ De är bara de att de inte har brutit ut på honom än.. Men får la hoppas att du inte blir sjuk älskling <3 

Jag älskar dig & Saknar dig <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: