9 Februari

Så har man nästan blivit frisk :) har fortfarande ont i halsen & hostar lite då & då. Men det går väl över snart, så har man blivit smått förkyld med, alltså jag ska då råka ut för allting xD haha.. Menmen, får la försöka förstärka imunförsvaret ;p Ja vet inte ;p Men idag så har man vart i skolan & haft 2 lektioner naturkunskap A och floristteknik ;p hade iaf sovmorgon imorse det är iaf ett plus :) Så man får sova lite längre ;d alltid gött de ;p fick iaf träffa älskling de var nog de bästa idag<3


Sen så fort jag inte har dessa symtom längre lr vad man nu ska uttrycka sig så ska jag börja gå ut & gå igen, alltså man kan ju inte bara sitta på sin feta röv & inte göra någonting.. Det går ju inte i längden, så ska försöka göra det iaf varannan dag så man inte blir en riktig soffpotatis eller vad man nu ska säga till de ;p Men det är nog de rätta ordet för det ;p Så man kanske man går ner några kilo eller ah det är väl de som jag inte är ute efter egentligen det som jag är ute efter är att få bättre kondition , men det är väl bara ett plus om man skulle gå ner nått kilo, bara för att må bättre och orka mer.
Sen så hade jag faktiskt tänkt mig att nästan sluta helt med godis och dricka, alltså drickan kan jag faktiskt klara mig utan, kan liksom ta lokavatten eller va de nu heter ;p istället eller kanske bara kranvatten ;p vad som helst egentligen bara det inte blir skit av allting :p
Ska ge mig fan på de iaf, så om jag skulle bli väldigt godissugen så kan jag lika gärna ta en frukt eller en grönsak så försvinner de :) Då tror jag nog att om man har vant sig med de så tror jag att man inte blir lika sugen på de längre, De blir nog så :p

Imorgon är det Andra avenyn :) då blir man glad :D sen dessutom så får man åka hem med halv 1 bussen :) Då är det ju nästan gör bra de :D eller det är gör bra :D haha, så ska jag nog kila ner till fancy efter skolan och kolla om de finns någon väska som är något så när fin så man slipper ha den där skiten som jag har nu xD alltså dragkedjan är totalt cp xD Inge vidare precis , när man ska hålla på & leta efter saker .

Till helgen är det alla hjärtans dag med :) kanske inte världens upplysning direkt men det är iaf en dag att påminna de som vill uppvakta de som betyder mycket för en :)<3 Så de blir lite extra glada :) det är bra de iaf ;D
Själv så blir de nog att man ska vara barnvakt åt sin syster;p får la hoppas på att man slipper vara ensam med henne:p så man har någon som kan hjälpa till om man nu ska uttrycka sig så:p
Får väl se om man är med sin älskling eller inte ;) skulle iaf vara roligt om du var med <3<3<3 men du väljer själv ;)

Nu blev de några rader efter att man har varit sjuk och inte orkat skriva så speciellt mycket :p

Jag älskar dig älskling <3<3<3<3<3
27/1-09 är ett datum att minnas <3<3


Hare bra // Swampeen
Josefine

HJÄLP mig att ändra min blogg, snäääälla (a) <3

PUBLICERAT DEN 2009-02-09 KLOCKAN 21:09:02
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: