11 Januari

Idag så sov man länge vaknade 14:00 haha, men jag var visseligen vaken till en 3 på mörran också :p Men har faktiskt sovit till halv 4 som längst eller nå :p Men de var gött iaf :D Så har man suttit och läst andras bloggar det är rätt roligt ;p de står alltmöjligt som t.ex. att några har skaffat barn och många andra saker :p
Man blir nästan avundsjuk på dom men jag tänker iaf inte skaffa några barn än på några år :p tänker gå klart skolan, skaffa jobb, någonstans & bo och sedan någon att leva tillsammans med :) Sen kanske man kan börja tänka på de :p visst det är alltid mysigt och ha barn men det finns ju saker som man måste tänka på. Men sen så tycker jag att det är lite tidigt av dom som skaffar barn vid 15-16 årsåldern då har dom i princip förstört hela sin ungdom, men visst är de tillräckligt mogna för det så får dom väl skaffa barn det är väl inget fel :p men de kanske kan ta & tänka sig för innan de skaffar sig några barn. För det är ändå en ung ålder att skaffa barn på, så som sagt så kan nog dom som skaffar barn då tänka lite innan.. Men tyvärr lr ah tyvärr vet jag väl inte men så finns de sånna som inte tänker alls :p vilket är lite tråkigt men tanke på att vissa är bara 15 år kanske och skaffar barn.

Men nog om det dära senare idag så vet jag nog inte vad det blir ;p ska nog ta mig en promenad om de kan sluta blåsa så mycket som de gör ute just nu :p annars blir de väl och fortsätta kolla på OC ;p det har tagit ett tag & kolla på de :p är än så länge på första säsongen ;p vill börja kolla på andra säsongen ;D hehe.. så jag får beställa tredje och fjärde säsongen :) Då har jag alla , så kan jag kolla på de hur ofta jag vill :p då blir man glad =) haha, bättre de än och bli ledsen :p

På tisdag börjar Andra Avenyn igen :D gud så jag har längtat efter de :D Men det som är tråkigt är att de inte kommer vara 3 ggr i veckan som de var förut, nu kommer det att vara 1 gång i veckan och sen så kommer avsnittet vara i 45 minuter istället för en halv timme som det var förut :p Alltså jag blir så sur för att det inte kommer bli som förut :/ Lite surt faktiskt måste jag bara säga :p Menmen.. man får väl vara glad över att det i huvudtaget kom tillbaka :)<3
 

Imorgon så är det skola igen, och dagen börjar med sövmörra :) gud va gött då får man söva en hel timme längre :D Alltid gött och göra det :) Så man slipper bli lite smått retad av sin sötnos bara för att han får ligga kvar i sängen längre än vad jag får i vanliga fall ;) <3 Så jag tänker retas med honom :D haha, men & andra sidan så är det bara en dag i veckan som jag får söva lite längre ;D hehe.. lite fuskigt . Men får väl hoppas jag ser dig sötis ;)<3 som har så fina ögon<33 saknar dig och nästan så jag skulle kunna skriva älskar dig <3 varje gång jag bloggar. Men vi är inte tillsammans än men vi blir nog det snart ;)<33 Du betyder mycket för mig <33
Sen har vi även floristteknik imorgon med :) det är det bästa under en måndag ;D haha.. får hoppas vi får göra någonting och ta hem som vi inte fick göra innan jullovet bara för att hon var sjuk :/ Då kunde vi inte göra någonting att ta hem så får hoppas vi får göra det denna gång :D Så man har något och pryda sitt rum med ;) haha :p nästan lite roligt de där xD

Slut på detta ;D

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: