12 Januari

Idag är det måndag och som vanligt är det skola, dagen började med att vi hade sövmörra till 10 så åkte med halv 9 bussen ;p sen så var ja väl i filipstad efter 9 nångång ;D Så jag och sofia gick t cafe louise och käkade frukost;p hehe, rätt gött & få nå i magen innan lektionen =) Så hade vi naturkunskap vilket inte är de allra roligaste ämnet precis men man gick väl dit och så fortsatte vi med någonting om universum och sen så fick vi olika uppgifter som typ olika personer & grejer så vi satt i en datasal och skrev detta :p blev dock inte klar med de men de är väl bara & göra klart nästa gång :p Någongång ska man väl bli klar med skiten xD haha, sen efter lunch hade vi floristteknik vilket var roligt :p vi gjorde buketter med tulpaner xD alltså jag gillar inte & göra buketter i huvudtaget alltså jag hatar det seriöst alltså, men för första gångn i världshistorien så blev buketten jag gjorde bra för en gångs skull =) Så vi fick ta hem dom :p Sen så fick tvåorna gå tidigare för att läraren skulle prata med oss treor :p så vi skulle få göra nån uppgift eller snarare uppsats om tulpaner och hur man sköter dom & grejer :p Sen så ska vi presentera de där för dem sen :p om typ 2 veckor eller någonting. Så de blir väl och börja lite smått med den där ;p så får väl se vart de leder någonstans , vill ha bra betyg i den kursen :p Får väl försöka vara ordentlig med den eller vad man ska säga :p Nästan synd att de inte har någon projektor innedär vi har floristen för då kunde jag göra presentationen på datorn ;D då kunde man ju prata ifrån de man har gjort där :p Men dessvärre så blir de inte så då får man skriva på papper xD och sedan skriva ut det :p men problemet är att min skrivare inte är som den ska heller så xD det är ju inge vidare så får väl försöka göra någonting åt den där skrothögen :D haha, tills vidare innan jag har fått igång på skiten så får jag väl antingen spara på USB-minnet eller skriva ut de ifrån den andra datorn :p hehe..

Sen så har min lilla sötnos varit klantig ;) haha, han drog sig och blev väldigt skitig vilket kanske inte är så roligt och bli när halva skolan kollar på en xD Jag såg då visseligen inte de men de va de andra som gjorde. Så han gick hem stackarn så han fick tvätta kläderna .. Men alla har vi varit & är klantiga någongång i våra liv så det är inget ovanligt ;) Tycker om honom lika mycket ändå ;)<3 Sen var han väldigt trött eftersom han inte hade sövit nånting i helgen xD kan ju bero på att han sitter & lanar halva nättera så inte så konsigt att man blir trött då xD Menmen.. han är bra envis med så ;)<3 Så han satt med skallen i bordet & typ söv ;) haha, då är man bra trött.. I för sig vad ska jag säga som är trött näst intill jämt. Men han är lika söt ändå<33 Men älskar dig ändå godingen min<333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: