13 Januari

Ja nu sitter man här igen och skriver några rader ;) haha, denna gång kommer jag inte och skriva så mycket som jag har gjort de senaste dagarna :p försöka iaf.. Idag så har man vart i skolan och bara hade 1 lektion nästan helt onödigt och åka in i huvudtaget, så fick man någon uppgift ifrån samhällsläraren som va sjuk då skulle vi typ se skillnader på 2 näst intill likadana artiklar ifrån 2 olika tidningar den ena var aftonbladet och den andra var dagens nyheter :p Så har man inte orkat börja med den ;p Ska väl göra det imorgon eller senare idag om jag orkar :p haha..
Sen få förhoppningsvis så ska jag beställa den nya mobilen den 21 januari eller den 23 januari :) då får man äntligen någon som fungerar :) Och som för hoppningsvis håller ett tag =) Men kommer att behålla samma nummer så det är ingen fara :p Mitt är så enkelt och komma ihåg & sen är de så många som har det så det blir jobbigt & hålla på och säga till alla att man har bytt så ja skiter i de :p haha, behåller samma det är enklast så ;D

Så är det Andra Avenyn idag :D jippiie som jag har längtat alltså ;D så det börjar 21:00 för alla er som inte vet :D Gud längtar som faen tills de börjar :D

Saknar dig <333 får hoppas du inte blir sjuk :) jag älskar dig <33

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: