15 Januari

Jadå är det snart helg :) va gött ;D Så har man vart i skolan vi slutade halv 12 rätt gött ;p men så var man hurtig och gick och simmade vid 2 ;p så det var iaf gött & göra det ;p Sen så var de en äcklig gubbe som följde efter mig & sofia fy fan vad otäckt alltså . Så vi gick och satte oss i bastun istället för och slippa se fanskapet xD Får nog kanske vara fler än 2 nästan gång om skithögen kommer vara där. Eller så ger man helt enkelt fan i och gå dit på ett tag, men man ska ju inte känna att man har någon äcklig gubbe efter sig när man simmar heller. Menmen.. så tog jag hem en bok som vi håller på och läser så man hinner ikapp de man ska ha hunnit och läsa :p Så det blir väl och läsa bokfan sen ;p haha..
Och så är man fortfarande förkyld och ont i halsen inge vidare alls.. sitter bara & snorar hela tiden inget vidare kan ja bara påstå. Jag vill inte bli sjuk :/ de pallar ja inte med , för de är så jäkla tråkigt å bara ligga hemma. Men får väl hoppas skiten går över snart annars vet ja inte vad jag gör :p Tänker fan göra allt för och bli av med de.

Så ligger sötnosen hemma och är sjuk med, de är säkert snart min tur & vara hemma :/ vilket inte är roligt. Menmen.. får väl försöka bli friska xD eller ah jag är inte riktigt sjuk än :p å jag tänker inte bli de heller , för jag bara INTE vill bli de..

Jag älskar dig <33

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: