16 Januari

Idag så har det varit en ganska seg dag för att man inte har mått så bra :/  så man gick till skolan ändå och de ångrade jag ganska rejält efter några timmar i skolan, så tänkte faktiskt sjukanmäla mig & åka hem med halv 1 bussen . Så nu ligger man här i sängen & är typ lite smått halv dö eller vad man ska säga. Sen så har jag sövit lite grann med en timme typ eller nå ;p det var skönt och söva en stund faktiskt måste ja säga :p
Har gått och snorat & käkat halstabletter hela dagen ungefär så de är inte så roligt precis när man sitter på lektion och snorar. Inge vidare, men vad gör man xD finns inte så mycket och göra. Sen så såg man sötisen komma till skolan och han såg lika död ut som jag xD de var nästan bra att han gick hem så han inte blev ännu mer sjuk än vad han redan är. Så kramen får han troligtvis på måndag ;)<3 vill väldigt gärna mysa med dig men problemet är att ja är så blyg för allting :$ , men de släpper väl sen får jag hoppas när man har träffats några ggr =) Så löser de sig nog det gäller bara och ta initsiativ till och göra de , de ska väl inte vara så svårt :)

Så nu är det helg och då får jag försöka vila så mycket som möjligt så kanske man orkar åka in t skolan på måndag, beror på hur jag mår och känner mig så. Man har iaf sövmörra då till 10 så de blir antagligen halv 9 bussen in om jag känner mig pigg och klarar av att gå till skolan :p Vill inte missa floristen ;d det är de ända som är roligt på måndagar :)

Så både sötnosen och jag får krya på oss :) Jag älskar dig min sjukling <33

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: