17 Januari

Ja idag är det lördag och så har man blivit nästan ännu mer förkyld och ont i halsen , inge vidare och vakna med de precis :p Så man har fått gått & snyta sig hur många gånger som helst och käkat halstabletter å fått tagit nässpray :/ Det varierar mellan bra & dåligt.. Ja när man väl orkade upp ur sängen så gick man till affären och handlade lite halstabletter, godis & glass :) så ja har någonting & götta mig med när ja är sjuk och allt :p men vill bli frisk så ja slipper detta skit. Sedan så har jag snart kollat klart på första säsongen av OC :) så snart är de bara & börja på andra säsongen =)

På tisdag så ska jag beställa mobilen som jag har kollat på :) äntligen blir jag av med skrothögen ja har nu =) Nästan lycklig blir man ju ;D Men om ja ska bli riktigt lycklig så ska det hända en fantastisk sak <3 de vet nog personen själv om vad det kan vara får någonting :) <3 Sen så är jag väldigt glad att jag träffat dig <3 som jag har sagt ett par ggr nu men det är faktiskt sant <3 Så det är ju ingen lögn iaf :)

Jag älskar dig & saknar dig väldigt mycket <33

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: