18 Januari

Nu är man på bättringsvägen och jag mår mycket bättre än vad jag har gjort :p mådde verkligen skit i fredags alltså det fanns nog kanske inte ord för hur dåligt jag mådde då:p Men nu är det iaf mycket bättre =) Fortfarande så är det den där förkylningen som gör mig allmänt knäpp alltså ena stunden är det bra och ena stunden inte alls då är man lagom glad :p Så då får man gå och snyta sig hur många gånger som helst så det nästan går åt en hel pappersrulle xD Men så blir de ju, men nog om det där xD

Så det kanske blir skola imorgon trots allt , men mår jag så här som jag gör nu imorgon så blir de skola =p Men om jag inte gör det så blir det att stanna hemma. Det som är tur är att man har sovmorgon till 10 så antagligen så blir det att å åka med halv 9 bussen om de blir skola :p Lite tur är det ju iaf ;d Så man får söva iaf en timme längre än vanligt ;p
Man får hoppas man får träffa sötnos <3

Idag blir det iaf att ta det lugnt så man blir frisk någon gång =) det är tråkigt och ligga i sängen å inte kunna göra så mycket , ingen höjdare precis :p Men man måste vila när man är sjuker , hehe. Så ska nog kolla lite på OC & bara lata mig :P  Så det är bara & skicka massa sms =D Sen tror jag nog att jag beställer mobilen imorgon :)<3

Jag älskar dig <33

Hare bra // Swampeen
Bimbo Boy

Svar: Vi har bra smak. ;) Jag kommer blogga mer om Sims 3 framöver.

PUBLICERAT DEN 2009-01-18 KLOCKAN 20:33:22
BLOGG: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: