20 Januari

Idag så slutade man tidigt i skolan så då åkte man hem med halv 1 bussen ;p Så det var skönt de ;d När man kom hem så gick man ner t fancy & kollade om det fanns nånting, nejdå de gjorde de inte :p alltså varför ska man ha ett presentkort på 300 kr när det inte finns någonting i butiken som man vill ha xD Då är det ju ganska meningslöst så egentligen borde jag ha fått presentkort på Thomas Kläder där finns de iaf någonting som man vill ha :p Det är ju iaf en för del med de hela ;p Sen är de inte världens bästa väder heller xD först så snöade en massa sen så börjar det regna & då blir det slaskigt och jävligt det är inte roligt alls, å sen när det blir kallt då fryser de ju och då blir det jätte halt istället så man nästan slår ihjäl sig och de vill man ju inte göra xD Man får väl ta det försiktigt helt enkelt så man inte slår sig fördärvad xD Hahaha xD

Så nu sitter man här och bloggar lite grann ;p ska försöka göra det varje dag eller ah så ofta jag hinner iaf ;D
Sen så är det programmet unga mödrar idag och det måste man se och sen är det Andra Avenyn med :D Gud de ska bli så roligt och kolla på ett av sina favorit program :) Alltid lika trevligt ;D Sen blir det alltid så att man längtar till nästa tisdag, de lägger ju inte ens ut avsnitten som kommer sen :/ Lite surt faktiskt för förut så kunde man kolla på de avsnitt som kommer till veckan, men nejdå de har dom inte nu :p Tråkigt, men så är det väl att man inte får som man vill alltid.

När man satt på bussen på väg hem så satt man och skickade meddelanden till sötnosen och sen efter ett tag så kommer det ett sms som det stod " Om du älskling skulle beskriva mig med några ord så vad skulle du säga ? ;) " Då fick man ju sig en tankeställare på vad man skulle svara ;p Fick lov och fundera ett tag på vad ja skulle skriva som svar tillbaka ;D Det finns så mycket som är bra med dig sötnos ;) Så svaret blev " Omtänksam, lite blyg som jag, betyder otroligt mycket för mig, blir nog en bra pojkvän och att jag älskar dig precis för den du är <3<3 "
Sen frågade jag samma sak ;) så skulle han tänka lite grann så man väntar lite så kommer det ett svar och då står det " Väldigt söt och blyg ;) men jag älskar dig väldigt mycket <3<3<3 som blir en bra flickvän ;) " Så otroligt gulligt ;)<3 Underbarare människa får man leta efter ;)<3 
Ville bara skriva det där eftersom jag tyckte de var så gulligt och rart av honom ;)<3 därför ville jag ha med de i min blogg :) 

Jag älskar dig <33 

Hare bra // Swampeen
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: