2009 :)

Första bloggningen år 2009 :) ja då var det nytt år igen och då är de nya möjligheter, som man brukar säga varje gång de blir nytt år :p det kanske stämmer inte vet jag , men de gör de säkert :p
Idag så har man varit duktig och varit ute & gått :) de var gött faktiskt efter att och ha fuskat bra länge , de är ju för att man helt enkelt har varit för lat och inte orkat :p men nu har jag iaf gått så de blir å ställa sig i duschen :p de var bra kallt ute så man blev ju bra kall om benen xD sen kom jag på typ när man hade gått bra långt då kommer man på att ja skulle ha tagit halsduk med, men de gjorde man ju inte så osmart som man är och inte tänkte på de innan.. Menmen, så kan det vara.. Så har jag bestämt mig för & börja ett "nytt" liv och börja röra på mig mycket mer än vad jag har gjort innan och sedan äta mindre :p å inte vräka på..

Sen den 8:e är de skola igen : ( usch inge roligt alls.. så har man fått ett dåligt schema med inte så skoj de heller kan jag ju bara säga.. Men en sak är ju iaf lite rolig de är ju att man får träffa sötnosen ;)<3 hehe, han är ju så otroligt söt;)

Nej nu ska jag ta & duscha :p

Hare bra & God fortsättning :)
// Swampeen
evelina

tyst merej larsson , o sen va de faktisk räkor ja va sögen på . men de ska ja köpa mej imorn ^^

PUBLICERAT DEN 2009-01-02 KLOCKAN 00:44:04
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: