22 Januari

Så har man varit i skolan igen då :p snart helg som tur är :) Så för hoppningsvis så kommer mobilen imorgon ;p ska bli gött dä :D Så man slipper den gamla ;p Det är faktiskt den andra mobilen jag köper själv , eller ah första gången så tyckte jag att mobilen inte passade mig riktigt så jag lämnade tillbaka den & sen dess har man haft sin gamla telefon :p Så nu har man liksom bestämt sig att denna kommer jag bli nöjd med eftersom det är många som har den ;D Det är ju en fördel så man slipper göra om samma misstag en gång till ;p Så de är inte så trevligt om man skulle göra de, för som sagt man lär sig av sina misstag ;p Då lär man väl sig att man inte ska göra om dem, vilket man försöker undvika :P
Så när man hade slutat för dagen i skolan så satt man nere i korridoren så satt man och snackade lite med några polare så skulle man upp t expeditionen och hämta betygen ;p Och man hade klarat kursen svenska B . de var gött dä =) Då slipper man gå runt & oroa sig över de där ;) så var sötnosen med upp & hämtade sina ;d
Han har så fina ögon & titta i ;)<3 När vi gick tillbaka ner så satt jag & gjorde lite på uppgifterna till en bok som vi håller på & läser i en kurs ;d Å så sitter han & retas med mig över att de stod fel å sånt ;p alltså han är så retsam ibland , speciellt när man sitter själv med honom ;) Menmen, han är lika söt för de ;)<3
Sen så försökte han övertala mig & göra hans uppgift i projekt & företagade ;d men de lyckades han inte så bra med ;) hittade iaf ett svar på hans frågor som han hade ;)
Haha, han fick skriva en rad i mitt block då sa jag alltså jag måste erkänna att jag skriver finare än vad du gör ;)

Sen när klockan var 15:15 eller nå då gick man ner till bussen med sötisen ;)<3 han ville följa med ;p så då fick han göra det bara för att han är så söt ;) Så vi stog väl nere vid busstationen å väntade på bussen , pratade lite med ;p hehe..

När bussen hade kommit och stod vid de andra bussarna så letade man efter busskortet i väskan och sedan så fick man inte bara en kram av dig utan en puss också ;)<3 de tackar jag för älskling <3 blir nog flera sånna ;) Tror nog att de blir vi snart ;)<3

Jag älskar dig <33

Hare bra // Swampeen
Josefine

Aaw, jag tror det luktar lite kärlek här ;)

Sööt du är :P <3

PUBLICERAT DEN 2009-01-22 KLOCKAN 19:52:04
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: