24 Januari

God mörra på er ! ja nu är man vaken tidigt och när man vaknade så hade de kommit mycket snö de var helt vitt på backen :p Det blir ju ljusare på kvällen när det är snö på marken ;) så det slipper vara så mörkt & trist .. Det snöar fortfarande ute & flingorna är inte så speciellt små heller så det kommer nog en del snö ;p Men helst av allt vill man ha sommar och sol för det är mycket skönare för då slipper man och ha så tjocka kläder på sig ;p Det är ju en fördel iaf , inge skoj med kyla ;p

Idag så vet jag inte riktigt vad ja ska göra få väl se vad de blir för någonting ;p Ska nog iaf gå & lösa in mina trisslotter så jag får lite godis ;) sen finns de ju chips & dipp i kylen :D Då blir jag glad men skulle bli ännu gladare om min goa älskling hade varit här;)<3 saknar dig väldigt mycket <33 du är så go & pussas med ;)<3

Jag älskar dig <33

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: