25 Januari

Idag så är det söndag och så söv man till 1 idag ;p för att man var vaken till 3 på mörran så :p då var man skapligt trött när man skulle gå & lägga sig;p Ja man satt vid datorn, drack en cider & spelade betapet ;p och så camade man med en trött älskling ;) till slut så söv han i soffan ;p så gulligt så ;)<3 Medan jag fortsatte spela betapet men jag blev så trött efter sista matchen så jag stängde av och gick & la mig istället ;d Somnade nästan direkt när jag hade lagt mig.
Men det var gött och söva iaf ;p

Så måste man göra den där uppsatsen i floristen eller vad man ska säga som ska vara klar imorgon och dessutom redovisas muntligt så får väl se hur det går med den. Det är bara och ta ut det som är de viktigaste och skriva om de lite grann så blir det bra sen :) Det som är bra med morgondagen är att man har sövmörra så man får söva en timme längre än vad jag i vanliga fall får göra :p Det är ju iaf någonting positivt med det hela ;p

Imorgon får man ju träffa sötnosen med :) då blir man glad ;)<3 saknar dig väldigt mycket <33
Jag älskar dig mer än allt annat min underbara älskling <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: