26 Januari

Idag är det måndag och då har man haft floristteknik ;p och för er som kanske inte riktigt vet vad det är för någonting så håller man på med olika blommor och sådant som man t.ex. gör i en blommsterbutik ;p Så det var rätt roligt och idag fick vi göra bordsdekorationer som man kan ha på stora middagar och sånt :p De var skoj faktiskt, sedan så fick man ta hem de små sakerna man hade gjort om man ville & de gjorde jag ;p i detta fall så var det 2 ihopbundna röda rosor med 2 grässtrån, inte så märkvärdigt kanske men det är ju iaf någonting. Sen på naturkunskapen som var på mörran så fick vi sitta med skolans bärbara datorer då slapp man ju förflytta sig till en datasal med datorer som bara krånglar & har sig. Så det var ganska kul, skulle ha haft min egen dator men problemet är att man inte kan surfa på skolans nät med sin egen dator, det tycker jag är lite dåligt. För då kunde man ju ha med sig sin egen där kanske sitt arbete ligger så man kanske slipper sitta vid de datorer som är i skolan xD Dom är ju ingen höjdare precis ;) Menmen.. de brukar vara så när det gäller dem datorerna på skolan. Men nog pratat om de xD

Nu har man iaf kommit hem ifrån skolan och det är gött de ;p så ska väl försöka maila iväg arbetet om tulpaner till floristläraren för att jag kunde inte skriva ut den på något konstigt sätt. Menmen, det ska som sagt alltid krångla för mig ;p haha.. får väl se om det går bra ;p

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta <3<3<3 saknar dig otroligt mycket <3 längtar efter dig, vill bara att du ska vara här <3<3 tråkigt att de inte blev någon puss eller kram :p men får väl hoppas på att de blir imorgon istället :)<33 Men satt iaf ganska nära dig ändå & fick titta i dina fina ögon <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: