29 Januari

Idag så har man varit i skolan som vanligt ;p så fick man ta tidiga bussen på mörran så när man kom t skolan så hade man 3 lektioner ;p Så slutade man halv 2 ungefär så skulle man upp t badhuset för sofia skulle simma ;p så hämtade vi älskling med <3 så de blev väl jag, han, sofia & hans klasskamrat :p Men jag & älskling kysstes typ hela tiden ;) sen så kittlade han mig en tusen ggr minst ;) men som sagt man ger ju igen så då får han smaka på sin egen medicin ;)
När sofia & hans klasskamrat hade simmat klart så gick sofia till bussen och jag lyckades bli hämtad i filipstad av styvfar & lillebror för de hade varit i hagfors så jag passade på och va kvar hos älskling :)<3 de tycker vi om :)
Så vi gick väl hem t älskling och myste massor ;) å självklart kysstes ;)<3 så kollade vi på film som jag inte riktigt kommer ihåg va den hette , men de blev inte så mycket titta om man säger så ;) man var lite upptagen med annat ;p vilket inte är ovanligt ;) Lite för många kyssar skadar inte ett dugg ;) å inte en massa mys heller :) det är bra medicin dä :) Sen så sa vi älskar dig hur många gånger som helst ;) emellan kyssarna ;) hehe <3

Så nu sitter man hemma och bloggar lite grann ;p måste uppdatera här också ;d Med några rader :p 

I helgen åker älskling hem till sin hemort västerås ;p kommer sakna dig <3 men som tur är så är det inte så länge ;p men så kommer det bli några dagar mer eftersom han & några klasskompisar ska t sälen och åka skidor :p Får hoppas ni inte kommer på allt för dumma hyss nu ;)

Nu orkar jag inte skriva mera ;D

Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling <33 du är det bästa som hänt mig <33 blir så glad när jag är med dig <33

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: