30 Januari

Så sitter man här och bloggar igen ;p idag så har man varit i skolan så gick jag & älskling upp till skolan tillsammans ;) några kyssar fick man innan han skulle åka hem till västerås:p Får hoppas du får en rolig helg hemma :) så syns vi iaf på måndag ;p Själv så vet jag inte riktigt vad ja ska göra det blir väl antagligen att ta de lugnt och söva när man väl får de :) Sen så efter helgen så har man sövmörra och det är ju en bra start :D Då blir man glad när man får söva lite mera :D hehe..
När man kom hem ifrån skolan så spelade man lite nintendo wii fit :) de är skoj de ;p man får ju lite motion på samma gång som man spelar ett roligt spel , då blir de iaf lite roligare än vad man skulle ha gjort annars :p Sen ikväll blir de väl och kolla på film eller nånting ;p Får väl försöka sysselsätta mig med någonting istället för och ha tråkigt :p

Om jag kunde beskriva hur mycket jag älskar dig och hur glad jag är över att och ha dig älskling så skulle jag ha gjort de för länge sen <33 Blir jämt glad när jag är med dig <3 du är det bästa som hänt mig och jag är väldigt väldigt tacksam eller snarare överlycklig över att jag fick dig <33 de trodde jag aldrig att de skulle hända , men sen den 27 januari 2009 så blev de vi älskling <33 får hoppas det varar länge :D de kommer bli de bästa dagarna :) <33 Älskar att mysa, gosa & kyssas mä dig <3 då är man nästan i himmel riket ;) haha, nej de kanske var lite och överdriva xD eller jag vet inte ;D Är glad oavsett :D <33

Jag Älskar Dig <3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: