6 Januari

Idag så ska man ta & städa rummet för det är så mycket grejer överallt, ja å vad kan de bero på tro? ja det beror på att jag har varit så lat att ja inte har orkat göra någonting xD har bara legat i sängen & slappat i princip :p Men nu måste jag verkligen ta tag i detta för annars så kommer de bli ett ännu större bombnedslag än vad de redan är xD Så det blir och städa idag som sagt :p Sen när jag är klar med de så blire nog bara & slappa skulle jag tro :p Det får bli som belöning att jag varit så duktig =) hehe, men jag tänker inte börja riktigt än :p ska skriva klart detta & sedan ska jag nog skriva lite på min andra blogg :p Sen vettotusan när jag ska börja :p Ska iaf försöka fixa i garderoben för där ligger allting bara inknölat och de går knappt och hitta de man ska ha xD Sen så är typ hälften av allting de kan jag inte ens ha xD Smart av mig , får väl shoppa en ny garderob någon dag :D När man har pengar så man kan handla en del & sedan lägga bort de som jag inte kan ha i påsar xD Så får jag väl ge bort de som jag inte kan ha till någon släktning eller någonting xD hehe..

Jag saknar dig min sötnos<33 tycker om dig väldigt mycket <3 längtar tills vi träffas :)<3 Du betyder otroligt mycket för mig och kommer alltid att göra det <3 Den dagen de blir du & jag kommer nog bli den bästa ;)<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: