7 Januari

Idag är det 7 januari och detta innebär att de är skola imorgon :/ usch det är så tråkigt jag önskar bara att lovet hade varit längre så man kunde ligga och söva :) Så kommer antagligen vara skit trött imorgon eftersom jag vaknade typ halv 12 och var vaken till 2 ungefär :p Det är ju väldigt bra eller inte alls. Men häromdan så var jag vaken till halv 4 på morgonen och vaknade vid halv 2 så jag har alltså vänt på dygnet helt under lovet, liksom ligger och söver bort halva dagarna och är vaken halva nätterna xD det är ju väldigt smart eller inte alls XD Men ja får väl skylla mig själv på sätt å vis :p Så får väl se hur det går imorgon när ja ska gå upp ur sängen, alltså jag vill nog bara ligga kvar där och söva mer :p Men får väl se hur det kommer att gå :p Antagligen blir det att bara lägga sig tidigare och se till att man är trött :p haha, så får väl se om jag klarar det eller inte om ja är uppe halva natten eller inte ? :p
Senare idag så ska jag ut och gå lite det ska bli gött för så lat som jag har varit och är förden delen :p haha , men så är det :p

Imorgon får jag träffa sötnosen :)<3 efter många veckor :p tycker om honom lika mycket för de :)<3 och sen är han värsta sömntutan ;) han vara söver & söver så det slutar ju med att man får väcka han :P haha, annars går han väl aldrig upp hur den där sängen ;)<3 Men lika go är han för de som man ska ju inte klaga egentligen ;)
Saknar dig <33


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: