8 Januari

Idag så började man skolan och det var väl ganska okej, hehe.. man har inte precis längtat till skolan. Önskar fan att lovet var längre :p skulle ha slutat 15:20 ungefär men läraren vi har i religion var på kurs så vi fick sluta 11 och de är gött de :D Men de värsta är att vi har skiten imorgon med, de är ingen höjdare när man inte ens är intresserad av de. Får hoppas hon kommer på någonting roligt som vi kan göra annars blir jag sur :p hehe, sen var de skol-sm i innebandy med uppe i sporthallen så då var man där uppe och kollade lite grann :p så slapp man ju iaf samhällen :) de var ju en fördel iaf :p men de var väldigt varmt där uppe och kolla :p Sen så efter att vi hade varit och kolla på de där så drog jag & 2 polare till kinaresturangen och käkade :p vart jävligt mätt och vi ångrade att vi hade gått dit i huvudtaget men de var ju försent och ändra sig när man väl satt där inne så de var väl bara & käka och sedan gå därifrån :p Alltså 70 kr kostar det att käka bufé där men då ingick drickan med :p hahaha, den är väl inte så dyr egentligen :p Så då har man förstört att man ska börja ett nyttigare liv så jag får väl pallra mig ut och gå en sväng så jag förbränner lite grann iaf ;D Sen blire nog och söva en stund ;p Är ganska trött :p de var ganska kämpigt och gå upp för den där sängen, ville bara ligga kvar :p
Men min sötnos han fick sövmörra till 12 han och de tycker jag är bra fuskigt.. men han vaknade ju självmant vid 10 ungefär eller nå :p hahaa, han är lite smått knasig ibland alltså ;) haha, men sen så såg man ju honom när han skulle gå upp till skolan när vi satt på kinesen å käkade ;d Han var så gullig så ;) det är han väl visseligen jämt men det är ingenting nytt precis ;) Får väl se om det blir en mysdag bara jag & han ;) de går ju inte bara & träffas i skolan ;) måste väl våga ta ett steg till =) annars kan det aldrig bli någonting mer ;)<3 Tycker om honom väldigt mycket <3<3 och han betyder väldigt mycket för mig <3 :) Om jag kunde beskriva med ord hur mycket han betyder för mig så skulle jag ha gjort det för länge sen <3333 Får hoppas vi ses imorgon :)

Nej nu orkar jag inte blogga mera ;p
Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: