Äntligen !! :)

Idag så har äntligen mina grejer kommit fick med allting med :) och sedan så är sakerna betalda med :D det är ju ännu bättre :) sen så behövde jag inte betala frakten heller bara för att jag skrev in en kod ifrån CSN :) Så idag blir det antagligen och kolla på filmena jag köpte å kanske beställa lite kläder med min moster :) kan inte gå naken heller :p haha, sen så är typ häften som jag har kan jag inte ha xD Så det är ju bra eller inte alls, så det är ju alltid gött och handla lite nytt sedan så slipper jag betala hela frakten själv ;D de delar vi på så det blev typ 45 kr var ;D inte så farligt måste ja säga :p Så får väl hoppas på att de blir så :) Kanske ska börja dela in de jag skriver så slipper det vara så tätt mellan raderna ;) så det blir lättare för er läsare :p hehe, får försöka påminna mig själv lite :P Men iaf så igår så låg man och kollade på 2 filmer ena gick på fyran och ena kollade jag på datorn :p Den jag såg på tven var Jump In hette den och den var väl helt okej så får väl se om jag köper den :) för skulle vilja se den fler ggr än bara 1 ;) hehe.. Men måste spara pengar till annat med :p Får väl se hur det blir med saken ;) haha,

Sedan så har man ju nästan gjort ett misstag igår som jag kanske inte skulle ha gjort egentligen de var att jag skaffade en blogg till :p vilket jag ångrade när jag hade gjort den , sen så är det dessutom samma namn som jag har på denna bara det att det är bloggagratis.se i slutet. Så ska iaf hålla denna blogg som jag skriver på nu mer aktiv än den andra så kanske den andra försvinner :D Får väl hoppas på att den gör det annars får den väl vara där xD skiter jag fullständigt i :D haha, som jag brukar säga bara man får som man vill så kan resten fan kvitta xD hahaha, nästan bra gjort ;)

Snart är det den där förbaskade skolan med :/ kan inte lovet vara längre så man slipper gå upp så tidigt på mörran det är de som man absolut inte orkar och dessutom så har jag försövit mig 2 ggr under nästan 3 år :p men den andra gången det var sista dagen i skolan innan vi fick jullov tror jag de var :p så morsan ringde till skolan så jag slapp som tur var :)
Menmen.. det är väl bara & pallra sig t skolan på torsdag :/ men det finns ju iaf en anledning till & gå dit trots allt det är ju att man får träffa sötnosen ;) sista dagen man såg honom det var den 13 december 2008 :p så det är ett tag sen.. men att vi har sett varandra i cam det tycker jag nästan inte räknas eller gör det de ? haha, de kan man allt fråga sig, det är ju när man träffas i verkliga livet som räknas inte i någon dator ;) men shit the same :p tycker de inte ska spela någon roll :p Tycker om honom lika mycket för det :)<3 saknar honom väldigt mycket iaf <33 men det är iaf inte så långt kvar tills vi träffas :) <3

Nu ska jag ta & kolla på en av filmerna jag beställde så får väl se om det är någonting & se ;) men de får jag väl hoppas :)
Hare bra// Swampeen

Josefine

Du är så dååålig ;D hahaha

PUBLICERAT DEN 2009-01-05 KLOCKAN 23:23:28
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: