Lite missnöjd kanske?

Idag så trodde jag att mina grejer som jag hade beställt ifrån cdon hade kommit men de hade dom inte, så nu får jag antagligen vänta till på måndag för & kunna få dom:p de är så tråkigt & vänta på att någonting ska komma.. Kommer dem inte på måndag då får jag spader på riktigt alltså xD orkar fan inte vänta på de längre, haha . de vore ju bättre om de fanns här istället xD då hade de ju gått mkt snabbare men nejdå de ska inte vara så, de ska ligga långt bort åt helvete å ta hur lång tid som helst för och kunna få sakerna i tid. förra gången jag beställde ifrån dem så behövde ja bara vänta i 2 dagar ungefär å nu har jag väntat längre lr ah de kanske kan bero på att jag beställde sakerna dagen efter julafton sen skickades sakerna på nyårsafton :p de beror nog på det skulle jag tro. Kalaset gick ju ändå på 297 kr , men jag skrev in en rabattkod så jag fick fraktfritt :) de är bra de , så slapp de bli dyrare :p köpte för samma summa förut men då var frakten inräknad :p hahaaha, lite bra egentligen.. Men tråkigt nog så kan man bara använda den där koden en gång och inge mer :p så nästa gång jag ska beställa då får jag betala frakten :p menmen, den var inte på så mycket ändå 29 kr de är ingenting egentligen tillmotsatsen på vad de andra ställena har för kostnad.. äsch nog tjatat om detta..

Ja eftersom sakerna inte har kommit så får jag väl fördriva min tid på någonting annat istället :p men de gäller bara och komma på vad jag ska göra :p inte så lätt när man bor ute i skogen xD hahahaha.. Nästan lite roligt xD fast ändå inte alls :p

Vill bara säga en sak att jag saknar en person väldigt mkt <33

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: