Sjuk eller mensvärk ?

Denna dag började med att man vaknade vid 10 halv 11 nånting.. sen så satt man vid datorn och greja en stund sedan så blev man med moster till gör billige och till konsum.. De var ju mycket folk som vanligt på den där gör billige, vilket inte är helt ovanligt att de är :p så man hittade shampoo & balsam där , sen så gick vi till konsum och där var de inte lite folk heller de beror ju på att det är utförsäljning av varorna där eftersom det ska byta namn till Pekås istället :p de är nog för att de inte går så bra här , hehe.. det är mest folk som handlar på ICA än på konsum.. Ja på konsum köpte ja lite godis och sedan nån pasta bolonese lr hur de nu stavas sånt där som man värmer i stekpannan gör gött :) Sen när jag kom hem så tänkte jag göra det där, men de blev inte så för att maten var redan klar och det var chili corn carne med ris de var helt okej :p hehe, sedan så lade man sig i sängen med datorn och käkade godis xD vilket inte är så speciellt bra men ändå.. Sedan när man hade legat där ett tag och sedan så får jag världens jävla mensvärk så jag gick väl på toaletten och drack lite vatten och sedan satt ja där ett tag sen blev ja och må illa som fan så jag börja spy :/ inte så mysigt kanske.. Kände mig helt slut & sen så tänkte jag att ja skulle ta & försöka söva de gick ju ett tag så då börja de kännas bättre då tänkte ja att de inte skulle bli nå mer, men de blev mer när jag skulle på toaletten för sjuttonde gången så skulle ja helt plöstligt spy igen men de kom ingenting, sedan så satt ja där återligen igen så tänkte ja va fan ska de aldrig gå över någon jävla gång. Så jag lade mig och söv igen så jag vaknade titt som tätt men jag söv iaf en stund emellan åt..
Man hade cam på med sötnosen också så han satt ju & kolla på mig när jag låg och söv ;) han sa : vad söt du är när du sover (L) ;) haha, de var gulligt av honom tycker jag;)<3
Han är ju så otroligt snäll & gullig;) en riktig goding <33 längtar bara tills jag får träffa en söta saken ;) de är inte många dagar kvar tills jag får det , men de kanske blir tidigare ;) så får väl se hur det blir men de;D de blir ju iaf någonting bra av de iaf :) får hoppas de blir du & jag min lilla goding (L) Saknar dig så himla mycket ska du veta de ända jag vill är och ha dig här <33 så vi kan mysa tillsammans :) bara du och jag <33 så mycket fina sms som vi har skickat till varandra så tror jag nog inte att det dröjer så speciellt lång tid innan de blir vi <3 :) Nästan så jag skulle kunna skriva älskar dig väldigt mkt i bloggen här , men det är inte jag och du än :p men tycker iaf om dig väldigt mycket ska du bara veta :)<33

Nej nu orkar jag inte skriva mera :p
Hare bra// Swampeen
Josefine

aaw, du är käääär! :D

PUBLICERAT DEN 2009-01-05 KLOCKAN 23:25:05
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: