Dåligt/lathet :p

Idag så har man inte gjort så mycket bara slappat & varit allmänt lat :p orkar ingenting för tillfället , egentligen så skulle ja behöva gå ut och promenera men vet inte riktigt om jag orkar det alltså xD Men det skulle vara gött och komma ut i friska luften efter att och ha mått lite halvt kasst efter mensvärken xD men får väl se om jag orkar pallra mig ut :p Sen igår när jag hade varit och köpt godis & 2 av påsarna jag köpte var gamla xD så det var nog inte bara värken som gjorde att jag kräktes igår, så det var godiset med xD alltså varför säljer man gammalt godis egentligen ? alltså gud vad sur jag blev, de ända som inte va gammalt det var Ahlgrens Bilar . De andra jag köpte va gammalt xD, Inte så smart av affären och göra det. Så jag ska nog fan gå tillbaka mä skiten och säga att de inte kan sälja gammalt godis till kunderna, då förstår jag att affären inte har så speciellt bra ställt där.. Det är nog fan nästan tur att affären lägger ner och byter namn och ägare, så kanske blir någon bättring där :p men jag tror ändå att ICA inte kommer få nån större konkurrens av Pekås som de kommer heta när det är klart :p haha, själv så tycker jag att ICA är mycket bättre :p de säljer iaf inte gamla varor till skillnad från Konsum som det heter för tillfället .
Imorgon kommer min beställning ifrån CDON , gött ska de bli då blire och kolla på film :) när det är så kallt ute..
har väntat så länge på det där så :p ända sen den 25 december har jag väntat :p å de skickade sakerna på nyårsafton :p så det kommer imorgon får jag hoppas på :D

Saknar dig sötnos <3 om 5 dagar får jag träffa dig igen :D<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: