090702 Lite sent.

Nu blev de lite sent här va, hade tänkt att skriva lite tidigare än vad de egentligen blev. Men nu är jag iaf här och ska skriva några rader innan tiden går över till en ny dag :p Haha.. Bäst att skynda sig att skriva de man vill ha sagt.
För att sammanfatta denna dag kort så har man badat i poolen vilket var väldigt svalt och gött. Vilket man behöver när det är äckligt varmt som jag brukar uttrycka mig när det gäller värme. Haha.. Men skönt var det iaf att få svalka av sig. Tur att man har en pool på gården :p Annars skulle man ju få åka någonstans för att kunna bada :p Dels så sparar man pengar på att bada hemma än att man ska åka någonstans.

Sen så har man väl inte gjort så speciellt mycket, fick lov & laga mat ve 12 på dagen så de blev Makaroner & Köttfärsås :) Men lyckades att de första felet var att man hade lagt makaronerna i kallt vatten som man inte ska göra utan man ska låta vattnet koka upp först och sedan lägga i dom. Så de var de ett av felen. Sen de andra felet var att innan man lägger i makaronerna så ska man ju salta och de hade jag ju naturligtvis glömt, så man fick ju göra de när de var färdiga och låg och kokade. Så de blev väl ingen höjdare precis direkt att glömma de. Sedan så smakade de inte likadant som om jag skulle ha gjort de innan. Men köttfärssåsen var i en burk som man bara värmer i en kastrull :p Så den kunde man iaf inte misslyckas med :p Vilket var ett plus i de hela. Hihi..
Men det gick iaf att äta när de var klart, fast de var lite salt xD hahaa.. kanske inte världens bästa, men de var bara att dra på en massa ketcup så de inte skulle smaka så mycket xD hahahaha.. 

Som sagt man lär sig av sina misstag, så gör inte samma som jag gjorde. haha..

Denna kväll så tittar man på Criminal Minds medans man bloggar :p haha, vilket bra nöjde, men de går ganska bra att skriva och titta samtidigt. Man förstår de dem säger utan att man ska titta på textremsan :p Det är faktiskt inte så svårt:p Sedan så har det flugit in mygg här så det är inte så speciellt mysigt att ha de där surrandes runt öronen. Så ska väl försöka mörda dem innan man ska söva. haha..
Ja detta gick ju snabbt :p


Jag älskar dig min älskade<3<3<3<3<3<3
Längtar väldigt mycket tills jag får träffa dig<3<3<3<3<3<3<3


Ha en bra kväll// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: