1 Juli

Idag är det en ny månad och då innebär det nya möjligheter :p Imorse så kunde man inte söva längre än till 10 bara för att det är väldigt varmt i mitt rum så man nästan dör av värmeslag. Trots att man har fönstret öppet hela dagarna men de hjälper ju inte alls nånting. Sen fläkten är helt värdelös just nu, för den fläktar inte så speciellt svalt heller. Så vad ska man egentligen göra? Det måste ju finnas något svar på frågan iaf. Helt ordlös kan den inte vara.
Så stog det på SMHI:s hemsida att det skulle komma en skvätt regn, de skulle faktiskt vara gött om de gjorde de. För då blir de inte lika varmt och äckligt. Då blir det svalt och gött :) Så har det börjat åska med emellan åt, så får väl se när man behöver rycka ut alla kontakter och sådant. Jag om behöver ladda batteriet på datorn snart också, men får väl hoppas att inte den kommer närmare. Då blir det inte roligt. Får väl se va det blir.

Under dagen idag vet jag inte riktigt vad de blir för nånting, Om man är ute eller om man är inne de får vädret avgöra. Som det ser ut just nu så tror jag nog att de kommer ner en regnskur, sedan så åskar det också. Som verkar komma närmare :/

Just nu så lyssnar man på åskan & käkar pastasallad :p Gud vad roligt eller inte alls xD Finns inte så speciellet mycket att göra här direkt.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Jag älskar dig min underbara goding<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: