10 Juli

Idag så har man varit i Karlskoga & handlat :p de jag hittade lite grann bland annat ett nattlinne med snobben på ifrån H&M å sen lite annat :p Så man var väl där ifrån kl 12 ungefär till halv 4 :p När man hade kommit hem så tog man väl reda på sakerna som jag hade köpt, och sedan spelade wii sport :) , sen efter de så började klockan närma sig halv 7 och man åker iväg på bilbingo med moped xD Rätt häftigt faktiskt :p lite ovanligt att någon kommer med moped istället för bil :) Så när man sitter där och ska försöka & inte frysa ihjäl om fingarna sen så när man har kommit till 9:onde sidan av 12 som de är på ett block och då säger han som ropar upp numren 53 och de blir bingonumret och jag vinner på mini-bingon :) skulle ha vunnit 1500 kr men tyvärr så blev de bara 750kr eftersom de var en till som vann :p Men är glad över att jag vunnit iaf :) Så då var man 750 kr rikare :D

Nu ikväll så blir de väl att sitta ve datorn eller tvn :) hihi..

De var min dag de, kortfattat :p

Jag älskar dig älskling <3<3<3<3<3<3
27/1-09 är vårat datum<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen

josefine

Heej, gå in i min blogg och svara på frågan är du snäll :)

skulle behöva få veta :)

PUBLICERAT DEN 2009-07-11 KLOCKAN 18:15:36
BLOGG: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: