12 Juli

Nu ska man skriva lite här också :p igår så orkade jag inte att skriva nånting, hade ingen lust att skriva någonting just den dagen. Så de fick bli skrivande idag istället så ska väl försöka få ihop några rader här också,
Idag så vet jag inte riktigt vad det blir har en fundering på att städa rummet och så vill jag möblera om också men grejen är den att de inte är så lätt att göra de eftersom jag inte har så speciellt stort rum & sen att de är saker som är svåra att flytta på. Så får väl se vad de blir för någonting av de hela, för de skulle vara väldigt skönt att få de lite ändrat i rummet för att är ganska trött på de jag har och tycker att de borde ske en förändring. Skulle inte skada om man fick några tips på hur man kan göra när man inte har så stor yta att röra sig på om man säger.

Om de inte blir möblering så blir de väl bara vanlig städning men jag vill ju göra någonting nytt, ska väl försöka flytta på de saker som går att flytta på och så borde de väl bli någonting bra av det. Ska väl försöka göra någon skiss av något slag kanske lr nånting.
Annars så vet jag väl inte riktigt vad jag ska göra idag får väl hoppas att solen stannar kvar nu när den väl har kommit fram efter allt regn som har varit i 1 vecka om inte mera. Tycker det är så tråkigt när det regnar, de är nog ingen som gillar de. Får väl hoppas att solen håller i sig nu i några veckor. Man kan som sagt inte styra hur man vill ha vädret tyvärr, man kan bara hoppas på att de blir uppehåll & solsken.

Just nu så gör man inte så speciellt mycket mer än att försöka komma på hur rummet ska bli om det ska bli någon möblering eller inte. För övrigt så skriver man bara några rader här. Man måste få skriva av sig ibland när man väl kommer på någonting att skriva. De är inte lätt att komma på någonting att skriva när man inte vet vad man vill/ska skriva. Sen en liten sak det är 1 månad sen man tog studenten tänk att tiden har gått så fort sedan man gjorde de.

De var allt för idag detta :p hoppas ni får en bra dag alla som läser bloggen.


Jag älskar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: