13 Juli

Idag är det Måndag & innebär ny vecka, så får väl se vad de blir för nånting idag. Måndagar brukar vara sega varför de vet jag inte de är bara de. Får se om jag tar städningen idag istället som jag skulle ha gjort igår egentligen, men den blev inte av. De var annat som kom ivägen istället. Sen har jag kommit på att de går helt enkelt inte så bra att möblera i mitt rum eftersom de blir så trångt & mycket stora saker som är för tunga att flytta på. De får bli vanlig städning istället mycket lättare så, istället för att de ska bli lite utrymme att röra sig på.

Så väntar man på att de första beskedet av universitetsansökan ska komma hem i brevlådan eller på mailen. De skulle tydligen lägga upp en pdf-fil lr vad det nu hette så skulle man se sitt besked direkt på hemsidan. Sist jag läste om ansökan så stog det att de skulle komma i slutet av vecka 29 alltså denna vecka som är nu. Får väl se om man blev antagen eller reserv. Blir jag reservintagen då vet jag nog inte om jag vill gå, då kanske jag söker nästa år istället. Man får väl försöka hitta sig ett jobb osv.


Till dig älskling: Jag vet att jag är feg & blyg ibland när det gäller vissa saker, men får lära mig att ta mig i kragen som man brukar säga. En sån enkel sak som att komma och hälsa på dig ska inte vara någon svår sak egentligen. Det gäller bara att ge sig fan på att de ska GÅ !! Jag vill inte att de ska ta slut bara pga denna sak, de ska absolut inte hända. Du är faktiskt det bästa som har hänt mig, innan jag träffade dig så hade jag nästan gett upp kärleken. Men sen en dag så träffade jag dig med dina klasskamrater i skolan, tänkte att han är säkert upptagen och har redan tjej. Sen hade jag sagt till en klasskamrat till mig att jag tyckte du var söt & så. Sedan så spred de sig vidare till dig och du fick veta att jag hade sagt det. Sedan så tog man modet att fråga klasskamraten om ditt mobilnummer så skickade jag " Hej, vad gör du? ". Tänkte att nej de svarar han väl inte på men de gjorde du. Sen visste du att de var jag som hade skickat sms:et till dig. Sen började vi att prata lite mer via sms så blev de även på msn, sen utvecklades detta till något mycket underbart & roligt. Kommer aldrig att glömma allt det fina vi har haft tillsammans<3<3<3 och inte heller första gången vi pussades heller<3<3<3.
JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA OCH JAG VILL ALDRIG FÖRLORA DIG !!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
KOMMER ALDRIG ATT HITTA NÅGON PERSON SOM ÄR SÅ UNDERBAR SOM DU ÄLSKLING<3<3<3<3<3<3<3
TÄNKER ALDRIG GÖRA DIG BESVIKEN IGEN OCH HOPPAS ATT DU INTE GÖR DETSAMMA, VILL VERKLIGEN ATT VÅRAT FÖRHÅLLANDE SKA FUNGERA<3<3<3<3<3<3<3
Får väl hoppas att jag får komma till dig den 26 Juli dagen efter Diggiloo, jag vill komma t dig då ! <3<3<3<3<3
Tänker fanemej ta mig i kragen & åka buss och tåg, har ju för fan åkt detta tidigare så jävla svårt kan de ju inte vara.
Hoppas du läser det här<3<3 För jag vill ha kvar dig som min pojkvän<3<3<3<3<3 Skulle bli helt förkrossad om de skulle ta slut :( De vill jag inte att de ska hända.
Vet att jag kan vara lite löjlig ibland, hoppas du vill stötta mig ibland?<3<3



Hare bra// Swampeen

Pappa

Tjena Tjejen.

Vill ge dig tips bara. Sök jobb på orten där grabben bor. Med lite tur vill dom ha dit dej och då betalar arbetsförmedlingen resan.

Bara ett tips och en tanke.

PUBLICERAT DEN 2009-07-14 KLOCKAN 07:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: